Mijn ideale dag
6 mei 2016 Lifestyle Persoonlijk 15

Het is al een paar maanden geleden dat ik op de blog van 2wmn voorbij zag komen. Een van de meiden beschreef hoe haar ideale dag eruit ziet. Ik nam mij voor om dit ook eens te doen en vandaag kan je het resultaat lezen! Wat zou ik het liefste doen op mijn ideale dag?

Ik moest er even goed over nadenken hoor over hoe ik mijn ideale dag zou gaan vormgeven. En hoe meer ik erover nadacht hoe lastiger ik het vond. Ik besloot dus maar gewoon om achter mijn laptop te gaan zitten en een eind weg te tikken. Eens zien wat daar uit zou komen 🙂

Mijn ideale dag

Mijn ideale dag begint natuurlijk met uitslapen (ha!). Niet te lang, want op een ideale dag is het natuurlijk ook heel fijn om dingen te ondernemen. Laten we zeggen dat ik het meest ideale vind om tot ongeveer negen uur uit te slapen. Nadat ik rustig wakker heb kunnen worden ga ik naar beneden waar een uitgebreid ontbijt klaar staat in de tuin waar het lekker zonnig is. De kindjes zijn al aangekleed en samen eten we warme broodjes en drinken we cappuchino en verse jus. Na het ontbijt ga ik lekker lang douchen en heb ik voldoende tijd om mij aan te kleden en op te maken. Als ik daar mee klaar ben stappen wij in de auto en rijden wij naar het strand. De kindjes zijn natuurlijk super vrolijk en in opperbeste stemming, zoals altijd 😉 De hele reis vermaken zij zich prima en voordat wij het weten zijn wij bij het strand aangekomen.

strand

Een dag naar het strand

Zoals jullie weten ben ik dól op warm weer dus het zal je misschien niet verbazen dat het op mijn ideale prachtig mooi weer is. Laten we zeggen 28 graden. In onze zomerkleding komen wij dus aan op het strand om een dag door te brengen in de zon. Wel op een doordeweekse dag, want van drukte houd ik dan weer niet. Eenmaal op het strand lopen wij, met Sophia tussen ons in, en Senna voorop over het strand totdat we een mooi plekje hebben gevonden. En op dat plekje, blijven we gewoon de hele dag. Het liefste dicht bij een strandtent waar we af en toe voor de kindjes even een ijsje kunnen halen en wat te drinken. De hele dag vermaken wij ons prima met een beetje zwemmen in de zee, ijsjes eten en lekker zonnen. Voor de kindjes hebben we natuurlijk emmertjes en schepjes mee zodat zij zich prima vermaken en veel plezier hebben. Zelf heb ik wat tijdschriften mee en lees ik zo af en toe wat.

Overnachten in een hotel

Aan het einde van de dag gaan we lekker met ons vieren uit eten. Tijdens het eten besluiten wij ter plekke om te overnachten in een mooi hotel in de buurt. Wij hebben alles mee, ook voor de kindjes, dus het kan prima. Al snel hebben wij een mooi hotel gevonden waar we kunnen verblijven. Nadat we eerst de kindjes nog even lekker hebben gebadderd, en ze lekker in hun bedjes liggen gaan we nog even naar buiten. Voor onze kamer zit namelijk een klein buitengedeelte waar je kan zitten. We bestellen een wijntje en zitten daar de hele avond. Voordat we naar bed gaan neem ik nog even lekker een bad.

Leuk om zo eens na te denken over een favoriete dag. Ik zat eerst te denken om een favoriete dag te schetsen zonder kinderen. Maar weet je, mijn favoriete dag zal gewoon altijd zijn met hen erbij. Een dag zonder, kan ik mij eigenlijk helemaal niet meer voorstellen.

Ik ben heel benieuwd hoe jouw favoriete dag eruit ziet. Houd jij bijvoorbeeld ook zo van mooi weer en het strand? Laat het achter in de comments, ik lees het heel erg graag!

handtekening-saskia
Volg jij mij al via Facebook, Bloglovin , Instagram en/of twitter?

Reacties

• Lisanne

Jeetje inderdaad moeilijk je ideale dag… uhm ik denk dat het bij mij ook wel relax zal zijn met veel beweging en lekker buiten zijn. Zo een weertje als gisteren vind ik al oké. Lekker wandelen of fietsen en in de avond bbq-en. Maar hoe ik hem in moet vullen daar zal ik zeker over na moeten denken. Fijne dag liefs lisanne

• Leonie van Mil

Inderdaad moeilijk. Maar lekker weer en uitslapen, zouden er bij mij ook in voorkomen.

• Lonneke

Hmm, lastige vraag! Ik kan een dagje strand ook wel heel erg waarderen, juist omdat we er een tijdje voor moeten rijden blijft het steeds bijzonder om de zee te zien!

• Mama Lifestyle Blog

Klinkt als een hele leuke dag! Bij een ideale dag hoort inderdaad een uitstapje met het gezin! Misschien ga ik hier zelf ook eens over nadenken en schrijven.

• Simone

Ik zou niet naar het strand gaan op mijn ideale dag. Maar wat dan wel? Best lastig om te beschrijven wat je nu eigenlijk het allerliefste doet. In ieder geval lekker weer, dat sowieso!

• Liset - Beautydagboek

Dit klinkt als een behoorlijk ideale dag! Vooral de rust en het relaxen spreekt me aan :).

• MARIJKE

Klinkt als de perfecte dag inderdaad. Kan ik mij heeeelemaal in vinden!

• Sandra

Wat een mega lastige vraag eigenlijk. Vind hoe jij je ideale dag beschrijft wel heel leuk! Lekker met je gezinnetje genieten. 🙂
    Hmm, ik zou beginnen met een ontbijt buiten de deur, dan een grote stad in gaan en lekker winkelen, ”s Avonds heerlijk uiteten en daarna een wandeling over het strand maken. Zulke dingen vind ik altijd wel iets om van te genieten!

• Tamara

Klinkt echt heeeerlijk! Ik hou van het strand en de zee!

• Nesrin

Ik zou ook uitslapen maar net als jij niet te lang 😉 Ik houd van het strand en een overnachting erbij zou zeker een ideale dag zijn.

• Vlijtig Liesje

Mijn favoriete dag begint met hardlopen en koffie in mijn eentje om 10 uur. En dan verder lekker buiten lezen!

• Joyce rdt

Dat klinkt als een super dag!
    Mijn ideale dag zou zich plaatsvinden in een warm land haha. Liefs.x

• Merel

Heerlijk!
    Inderdaad uitslapen, naar het strand, boek uit kunnen lezen en spelen met de kinderen, heerlijk rozig daarna ergens gaan eten… En als je dan toch bezig bent, klinkt een hotel niet verkeerd!

• Leonie

Wat een heeeeerlijke dag! Leuk om te lezen, ik zie het helemaal voor me:)

• Iris

Op mijn favoriete dag moet het zeker lekker warm zijn en het liefst blijf ik thuis. Ik maak taart, bananenijs of bananenpannenkoeken en ik zie wel wat er die dag gebeurt.

Plaats je reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.