Ik las af en toe iets over de webshop SHEIN en ik was nieuwsgierig. Toch hield het mij steeds tegen om te bestellen: de reacties lopen namelijk enorm uiteen. Van heel positief, tot heel negatief. Ik laat de kleding zien die ik bestelde en vertel of ik tevreden of teleurgesteld ben. Kijk je mee? Lees meer..